نازنینم فروغ

تنها برای نازنینم می نویسم. تنها برای فروغ

نازنینم فروغ

تنها برای نازنینم می نویسم. تنها برای فروغ

نازنین! فروغ!

 

منو درگیر خودت کن، تا جهانم زیر و رو شه

تا سکوت هر شب من، با وجودت رو برو شه

بی هوا، بدون مقصد، سمت طوفان تو میرم

منو درگیر خودت کن، بلکه آرامش بگیرم

با من غریبگی نکن، با من که درگیر توام

چشماتو از من برندار، من مات تصویر توام

من مات تصویر توام

عزیزم!

عشقم!

عمرم!

نازنینم! فروغم!

من مات تصویر توام.

الهی همیشه بمونی برام، تا ابد.

تا ابد بمون برام فروغ! تا ابد بمون

 

دانلود  آهنگ زیبای ماه عسل

تقدیم به نازنینم فروغ

نازنینم، ای خوب!

یاد قلبت باشد؛ یک نفر هست که این جا
بین آدم هایی، که همه سرد و غریبند با تو
تک و تنها، به تو می اندیشد
و چه بسیار،
دلش از دوری تو دلگیر است....
نازنینم، ای خوب!
یاد قلبت باشد؛ یک نفر هست که چشمش،
به رهت دوخته بر در مانده
و شب و روز دعایش اینست؛
زیر این سقف بلند،  هر کجایی هستی، به سلامت باشی
و دلت همواره، محو شادی  و تبسم باشد...
نازنینم، ای خوب! یاد قلبت باشد؛
یک نفر هست که دنیایش را،
همه هستی و رؤیایش را، به شکوفایی احساس تو، پیوند زده
و دلش می خواهد، لحظه ها را با تو، به خدا بسپارد....
نازنینم، ای خوب!
یک نفر هست که با تو
تک و تنها، با تو
پر اندیشه و شعر است و شعور!
پر احساس و خیال است و سرور!
نازنینم، ای یار، یاد قلبت باشد؛
یک نفر هست که با تو، به خداوند جهان نزدیک است
و به یادت، هر صبح، گونه سبز اقاقی ها را
از ته قلب و دلش می بوسد
و دعا می کند این بار که تو
با دلی سبز و پر از آرامش، راهی خانه خورشید شوی
و پر از عاطفه و عشق و امید
به شب معجزه و آبی فردا برسی…

 

آهنگ زیبای آخرین معشوق، تقدیم به آخرین معشوق

تقدیم به نازنینم فروغ