نازنینم فروغ

تنها برای نازنینم می نویسم. تنها برای فروغ

نازنینم فروغ

تنها برای نازنینم می نویسم. تنها برای فروغ

با تو بودن

 

 با تو بودن به من درس عشق را آموخت !

 با تو بودن وفادار ماندن را برایم معنا کرد !

 اینک قلبی دارم سرشار از محبت و عشق ، که همچون چشمه در وجود گرمت میجوشد!

 تو را که دارم ، زندگی مال من است ، حالا که عاشقم ،  همه ی قلبم 

 در اختیار توست!

 صدای گرمت آرامش وجود من است ، راز قلبهای ما کلام جاودانه ی عشق است!

 با تو بودن یعنی یک عمر به عشق تو زنده بودن !

 چه آرامشی دارم ، این زندگی را تنها با تو میخواهم ، بی تو بودن را هیچگاه ، 

 حتی یک لحظه نیز باور ندارم نازنین!

 آهنگ زندگی ام صدای نفسهای تو است ، نفسهای تو تضمین 

 یک عمر زنده بودن من است!

 عشق یعنی تو ، با تو یکرنگ هستم زیبا ، 

 دو رنگی در عشق من معنایی ندارد!

 تو به من ثابت کردی که بهترینی ، دیگر به انتظار شکست نمی نشینم، 

 ایمان آورده ام به تو ، دیگر به استقبال تنهایی نمیروم!

 با تو بودن به من آموخت که تا نفس در سینه دارم ، دوستت دارم!   

 

تقدیم به نازنینم فروغ