نازنینم فروغ

تنها برای نازنینم می نویسم. تنها برای فروغ

نازنینم فروغ

تنها برای نازنینم می نویسم. تنها برای فروغ

نازنینم، ای خوب!

یاد قلبت باشد؛ یک نفر هست که این جا
بین آدم هایی، که همه سرد و غریبند با تو
تک و تنها، به تو می اندیشد
و چه بسیار،
دلش از دوری تو دلگیر است....
نازنینم، ای خوب!
یاد قلبت باشد؛ یک نفر هست که چشمش،
به رهت دوخته بر در مانده
و شب و روز دعایش اینست؛
زیر این سقف بلند،  هر کجایی هستی، به سلامت باشی
و دلت همواره، محو شادی  و تبسم باشد...
نازنینم، ای خوب! یاد قلبت باشد؛
یک نفر هست که دنیایش را،
همه هستی و رؤیایش را، به شکوفایی احساس تو، پیوند زده
و دلش می خواهد، لحظه ها را با تو، به خدا بسپارد....
نازنینم، ای خوب!
یک نفر هست که با تو
تک و تنها، با تو
پر اندیشه و شعر است و شعور!
پر احساس و خیال است و سرور!
نازنینم، ای یار، یاد قلبت باشد؛
یک نفر هست که با تو، به خداوند جهان نزدیک است
و به یادت، هر صبح، گونه سبز اقاقی ها را
از ته قلب و دلش می بوسد
و دعا می کند این بار که تو
با دلی سبز و پر از آرامش، راهی خانه خورشید شوی
و پر از عاطفه و عشق و امید
به شب معجزه و آبی فردا برسی…

 

آهنگ زیبای آخرین معشوق، تقدیم به آخرین معشوق

تقدیم به نازنینم فروغ

نظرات 9 + ارسال نظر
حمید رضا چهارشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:59 ب.ظ

ووووووووووووووو!!!!!!!!
چه عاااااااااشقههههه
.
.
.
حالی میکنه این فروغ خانوم.

مهدخت چهارشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:01 ب.ظ

سلام. وبلاگ زیبائی دارین. سرشار از عشق.
اگه هنوز ازدواج نکردین و قصدشو دارین براتون آرزو میکنم که هرچه زودتر به هم برسین و همینطور عاشق بمونین. اگر هم که ازدواج کردین باز هم براتون آرزوی عشق و خوشبختی میکنم.

شهرزاد جمعه 5 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:28 ب.ظ

سلاممم عزیزم:
خوبی؟؟؟
خیلی قشنگ بود؛امیدوارم که همیشه زیبا و با عشق زندگی کنی و از بودن با عشقت لذت ببری...از لحظه لحظه هایی که با همین....
ممنون عزیز..
یا حق!!!

فروغ شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:20 ب.ظ

درسته‏ ؛ فریاد خیلی عاشقه ومن هم عاشق اون . آره ما ازدواج کردیم 14 اردیبهشت .من احساس کسی رو دارم که به هدفش رسیده همان احساس آرامش و لذت و کمی خستگی پیمودن ؛ البته شیرین . گاهی در خلوت بهش فکر می کنم از اینکه چنین مرد عاشق و فهمیده ای نصیبم شد خدا رو شکر می کنم و خیلی شرمنده میشم از اینکه گاهی سر چیز های کاملا بی ارزش ناراحتش میکنم . از همگی شما که پیام گذاشتید خیلی ممنونم بخاطر آرزوی خوشبختی که برامون می کنید. ومن هم براتون آرزوی خوشبختی روز افزون می کنم .

.

شهرزاد جمعه 12 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:03 ق.ظ http://shahrzad91r.blogsky.com

سلام فریاد جون:
خوبی عزیزم؟؟؟
آپمممممممممممممممم؛بدو بیا بدو بدو....
ممنون عزیز...
یا حق!

شهرزاد جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:40 ب.ظ

سلام :
خوبی عزیزم؟؟؟
بیا آپ کن دیگه....کجایی؟؟؟؟کم پیدایی؟؟؟؟؟
آپمممممممممم؛خوشحال میشم که به منم سر بزنی.
ممنون عزیز...
فدای تو...
یا حق!!!!

سمیر یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:51 ب.ظ http://www.daftareeshghnevis.blogsky.com/

وبلاگ قشنگی دارین
امیدوارم خیلی زود به مراد دلتون برسین
من شمارو لینک کردم
خوشحال میشم دفتر عشق نویس منو یه ورقی بزنین
موفق باشین

حمید چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:50 ب.ظ http://namakdan.blogsky.com

به فروغ و فریاد
صمیمانه آرزوی سالیان دراز عاشق زیستنتان را در کنار هم زیر سایه آقا امیر المومنین دارم
با احترام حمید

یاسمن پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:14 ب.ظ

من که گریم گرفت!امیدوارم ذره ای از عشقتون کم نشه.اگه ممکنه همینجا بهم بگید که چند سال منتظر موندید تا به هم رسیدید میخوام از زندگیتون بیشتر بدونم.مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد