نازنینم فروغ

تنها برای نازنینم می نویسم. تنها برای فروغ

نازنینم فروغ

تنها برای نازنینم می نویسم. تنها برای فروغ

روح زندگی من

نازنینم!

تو، آن فرشته ای که با آمدنت به روزگارم رنگ مهر و وفا بخشیدی

دفترچه ی خاطرات قلبم را که خالی از عشق و یکرنگی گشته بود، سرشار از

عشق و محبت کردی.

من، که در کوچه پس کوچه های این روزگار، گم گشته ای بودم ناگاه

با جرقه ی نگاه تو ، ای بهترینم ، پیدا شدم

تو، با گرمی دستانت، با لطف بی کرانت، با عشق آسمانیت، با مهربانی بی دریغت

روح زندگی را با کلام شیرینت نثارم کردی !

در جاده ی زندگی شانه به شانه روانه شدیم به سوی فردا !

به سوی فردای من و تو ...به سوی فردای ما. راه دشواری است ، اما حضور محکم و

استوارمان ، شیرینترین و آسانترین راه است برای با هم بودن و با هم ماندنمان.

زیبا، اکنون با عطر نفس هایت زندگی را معنا خواهم کرد ...با طنین صدای دلنشینت ،

روزها را شب ...و شب ها را روز خواهم کرد.

آری تو آن فرشته ای که واژه به واژه عشق و مهربانی را به من آموختی !

نازنیم ! زیباترینم ! نگارم! بهارم! حضور گرم و همیشگی ات را هزاران هزار بار سپاس 

می گویم

تقدیم به نازنینم فروغ

نظرات 6 + ارسال نظر
افسانه چهارشنبه 14 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:49 ب.ظ http://dehkadeyeroya.blogsky.com

سلام
نمیدونم خانومی یا آقا
اما خوشحالم که از وبلاگم خوشت اومده
مرسی که منو لینک کردی منم تو اولین فرصت لینکت میکنم.
بازم به من سر بزن.

شهرزاد پنج‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:38 ب.ظ

سلامممممممممممممم
خوبی ؟؟؟؟
خیلی قشنگ بود.....
خوشحال میشم که به منم سر بزنی.....
قربونت
فعلا.....

شهرزاد جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:46 ق.ظ

سلاممممممممممممممممم
آپمممممممممممممممممم
بدو بیا بدو بدو................
ممنونم
قربونت
فعلا.....

رویای خاکستری دوشنبه 19 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:04 ق.ظ

سلام فریاد
من هم آپم
موفق باشی

شهرزاد چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:16 ب.ظ

سلامممممممممم:
خوبی گلم؟؟؟
بابا بیا آپ کن دیگه!!!
ممنون
موفق باشی و شاد ....:)))

لیلی چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:48 ق.ظ

سلام

تنها چیزی که می تونم بگم اینه که به فروغ حسودیم شد

لیلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد